Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

  1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.domherbaty.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  2. Sklep www.domherbaty.pl jest prowadzony przez firmę:
    Dom Herbaty „Aromat” Ewa Montewska-Grabowska
    61-558 Poznań, ul. Wierzbięcice 41
    NIP 783-12-24-941 // REGON 302853281
  3. Adres do korespondencji:
    Dom Herbaty „Aromat”
    61-558 Poznań, ul. Wierzbięcice 41
    tel. : +48 61 8 33 23 68 // e-mail: sklep@domherbaty.pl
  4. Zakup w sklepie internetowym www.domherbaty.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

  1. Zamówienie na stronie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk „Zamówienie”.
    By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
    Zamówienia można składać również telefonicznie pod numerem telefonu 61 833 23 68 lub via mail hurtownia@domherbaty.pl
  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
  3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane w kolejnym dniu roboczym. Dostawy są realizowane w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności (jeżeli towar jest dostępny w magazynie). W okresie świątecznym 1.11 – 31.12 realizacja zamówień może ulec wydłużeniu.
  4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Dom Herbaty „Aromat” zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.
  6. Firma Dom Herbaty „Aromat” zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
  7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.domherbaty.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
  8. Firma Dom Herbaty „Aromat” wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.
  9. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową z możliwością indywidualnego odbioru zakupionego towaru.
  10. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem systemu płatniczego PayU – więcej o PayU – https://poland.payu.com/
  11. Zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby naszego sklepu i przetwarzane w celu realizacji działalności gospodarczej firmy.
  12. Płatności obsługiwane za pośrednictwem systemu płatniczego PayU – więcej o PayU – https://poland.payu.com/.
  13. Konto bankowe do płatności przelewów bankowych Santander 27 1090 2590 0000 0001 3388 4925
  14. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań.

III. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”), informujemy Użytkowników o przetwarzaniu ich danych osobowych i zasadach na jakich to się odbywa.
  2. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Dom Herbaty „Aromat” Ewa Montewska-Grabowska zarejestrowana NIP 783-12-24-941 REGON 302853281
  3. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych.
  4. Dom Herbaty „Aromat” sprawuje stałą kontrolę nad procesem przetwarzania danych oraz ogranicza dostęp do danych w możliwie największym stopniu. Dane osobowe przetwarzane są przez zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1,3 i 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, w celach związanych z prowadzeniem serwisu.
  5. Dom Herbaty „Aromat” przykłada dużą wagę do ochrony danych osobowych oraz prywatności Użytkowników i jako administrator danych chroni je i zabezpiecza przed dostępem osób nieupoważnionych.
  6. Dane osobowe Użytkownika są wykorzystywane i przetwarzane do celów związanych z działaniem sklepu, w tym realizowaniem zamówień, ewidencji sprzedaży, do kontaktowania się z Użytkownikiem w sprawach dotyczących zamówień, do zapewnienia bezpieczeństwa usług, do celów statystycznych oraz do celów marketingowych takich jak, mailing, w celu świadczenia usługi drogą elektroniczną, zawierania i wykonywania umów sprzedaży, tworzenia oferty reklamowej do potrzeb klientów, prezentacji reklam i przesyłania informacji handlowych, obsługi zgłoszeń i reklamacji, umożliwienia kontaktu pomiędzy kupującymi a sprzedającym.
  7. Odbiorcami danych osobowych Użytkownika mogą być podmioty współpracujące z Domem Herbaty Aromat w zakresie wykonywania zadań określonych w pkt. 6, firmy świadczące usługi w zakresie dostawy towarów –dostawcy, firmy obsługujące procesy niezbędne do przesyłania powiadomień o realizacji zamówień, usługodawcy świadczący usługi reklamowe i marketingowe, a także w zakresie rozliczeń należności, przelewów on line
  8. Użytkownik ma prawo do: żądania sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  9. Informujemy, że nie ma Użytkownik ustawowego obowiązku podania danych osobowych, jednakże obowiązek ten może wynikać z przepisów szczególnych. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być w szczególności brak możliwości świadczenia usług na Pana/Pani rzecz, w szczególności brak możliwości zawarcia umowy sprzedaży towarów w sklepie internetowym.
  10. W przypadku naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, które będą znane Administratorowi Administrator zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie organ nadzorczy oraz osoby, których te dane dotyczą w ciągu 72 godzin od stwierdzenia tego naruszenia.
  11. Dane osobowe Użytkownika przechowywane są przez Administratora przez okres niezbędny do w zakresie wykonywania współpracy lub trwającej umowy, w okresie dochodzenia należności, bezterminowo, do momentu wyrażenia przez Użytkownika chęci ich usunięcia.

IV. Zwroty

  1. Towary spożywcze (w tym herbata) nie podlegają reklamacji.
  2. Poza towarami spożywczymi zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty dowodu zakupu. Towar należy wysłać wraz z dokumentem sprzedaży, inaczej zwroty nie będą rozpatrywane.
  3. Towar musi być nieużyty, niezniszczony, zapakowany tak, jak był dostarczony. W przypadku towaru uszkodzonego podczas dostawy, zwroty przyjmowane są tylko po sporządzeniu protokołu przy udziale firmy kurierskiej.
  4. Zwroty pokrywa nadawca, zwroty wysyłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.
  5. Reklamacje wady ukrytej będą rozpatrywane indywidualnie u producenta danego produktu. O wadzie ukrytej mówimy kiedy pojawiła się przy pierwszym użyciu naczynia.
  6. Po upływie wyżej wymienionych terminów, zgodnie z federacją konsumenta zwrot jest bezzasadny.