Wysyłka
Zasady wysyłki zamówionego towaru:
Zamówienia kompletujemy od momentu otrzymania płatności on line lub potwierdzenia wpływu płatności (jeżeli towar jest dostępny w magazynie). Towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej, do paczkomatów lub z możliwością odbioru w sklepie stacjonarnym.
W okresie świątecznym 1.11 – 31.12 realizacja zamówień może ulec wydłużeniu do kilku dni roboczych.
Odbiór osobisty w sklepie – bez kosztów
Kurier – 20 PLN
Kurier za pobraniem – 24 PLN
Paczkomat In Post – 16 PLN
Wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej, a koszty ustalane są indywidualnie wg tabel taryf do danego kraju. Sposób płatności prosimy wybrać „przelewem”, po otrzymaniu informacji zwrotnej z kwotą prosimy o wpłatę i po jej zaksięgowaniu wysyłamy zamówienie.
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów.
Nasze paczki wędrując do Ciebie są odpowiednio opakowane i zabezpieczone, paczka standardowo zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
Stan realizacji zamówienia i przesyłki możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia.
Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto – status sprawdzisz po zalogowaniu się, jeśli nie zakładałeś konta – sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).